Hem pazarlama evreni hem de alışveriş tutkunları için yılın en heyecanlı döneminde sona geliyoruz. Marketing…
Kimi pazaryerlerinde indirim dönemi tüm aya yayılsa da esas Black Friday’e günler kaldı. Tabii bu…
Geldik yılın adeta bir alışveriş şölenine dönüşen dönemine… Black Friday’e günler kala Marketing Türkiye adına…
XIII. AYD Alışveriş Ekonomisi Zirvesi sonrasında düzenlenen ve Kadir Çöpdemir sunumuyla gerçekleşen törende “1 Numaralı Markalar”…
Araştırmaların da doğruladığı üzere tüketici uzun süredir Black Friday’e hazırlanıyordu. Büyük gün geldi çattı, kimi…
Akademetre Vanilla Price robotlarının Marketing Türkiye için yaptığı analizlere göre Kasım ayında indirim döneminin startını…
Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle bu yıl dördüncüsü gerçekleşen ve halk jürisiyle 44 kategoride…
Sosyal medyada ardı ardına çıkan krizlerin sayısı arttıkça “itibar sermayesinin” ne denli önemli bir “koruma…
Türkiye’de UX, CX ve EX kavramlarına odaklanan ilk ve tek etkinlik olan Deneyim Tasarımı &…
Yakın zamana kadar alışverişin kalbi olarak gösterilen AVM’ler için pandemi ve sonrasında gelen kapanma süreci…
2015 yılından bu yana en iyi müşteri deneyimini yaratan markaların ödüllendirildiği A.L.F.A Awards’da ilk üçe…
Pandemi süresince gerek gerçekleştirilen kısıtlamalar gerekse toplumsal tedirginliklerle birlikte süreçten en çok etkilenenlerin arasında şüphesiz…