Kraliçe olmak "tavır" gerektirir

Kraliçe olmak “tavır” gerektirir

Rahmetli Halit Refiğ ile teşrik-i mesaimiz çoktu. Karacan Yayınları çatısı altında birlikte çalıştığımızda ise özellikle…

“Aşk mezara kadar”…

“Aşk mezara kadar”…

Sabancı Holding’in “Geleceğimizi Kimseye Vermiyoruz” başlıklı filmine rastlamış olmalısınız. Holding, Sabancı Gençlik Seferberliği ile gençler…

İlginçlik

İlginçlik çok şeydir ancak her şey değildir

Fütüristlerin iştahına kapılıp, “Teknoloji her şeydir gerisi hiçbir şeydir” diye düşünenlerin yolundan gitmeye hazır o…

Ahbap'ın iletişimdeki başarısı

Ahbap’ın iletişimdeki başarısı

Deprem döneminde iletişim tekniği açısından en başarılı yönetimlerden birini sergileyen hiç şüphesiz Ahbap’ın kurucu Başkanı…

birleşme-alisaydam

Birleşmelerde “uyumu” yakalamak zor…

Kısa sayılacak bir süre önce Ziraat Bankası, Halkbank, VakıfBank’ın toplam altı sigorta şirketi, Türkiye Sigorta…

2022'nin en iyi iletişim çalışmaları

2022’nin en iyi iletişim çalışmaları

Haber Müdürümüz Ferruh Altun, birlikte çalıştığımız Zehra Kafkaslı’ya eposta göndermiş… Demiş ki; “Bildiğiniz gibi Ocak…

Sosyal medyada manipülasyonlar yılını geride bırakalım

Sosyal medyada manipülasyonlar yılına veda edelim

Geçen yılı düşündüğümde, çeşitli konuşmalarda, tartışmalarda ve buluşmalarda en çok maruz kaldığım sorunun bu olduğunu…

İstanbul'un yeni markası

İstanbul en önemli markasına kavuştu

Atatürk Kültür Merkezi, 1970 yılında Cadı Kazanı adlı oyun oynanırken çıkan yangın sonucu kül olmuştu.…

Sosyal medya

Mahalle yanarken su sosyal medyadan gelmiyor

Ülkemizde yaşanan ve hepimizi derinden sarsan yangınlar sırasında iletişim dünyasını doğrudan ilgilendiren bir tartışma yaşandı:…

“Sosyal sorumluluk” satış odaklı olmaz

“Sosyal sorumluluk” satış odaklı olmaz

Şahin Sucukları’nın TV’deki reklam filmini görmüşsünüzdür. “Geleceği Yeniden Yeşerteceğiz” mesajıyla ülkemizdeki yangınların yaralarını sarmak için…

etkili ikna yöntemleri

İkna sürecinde yasak mı yoksa teşvik mi daha etkili?

İletişimdeki temel mesele iknadır. Hedef kitleyi bir fikri benimsemek ya da bir ürünü satın almak…

Ali Saydam

Algılama yönetiminin yeni gerçekleri

Ali Saydam’ın “Algılama Yönetimi” adlı kitabı raflarda yerini aldığında takvimler 2005 yılını gösteriyordu. Yayınlandığı dönemde…