Komşular arasında "öteki" yalnızca bir mit!

Komşular arasında “öteki” yalnızca bir mit!

BAREM Marketing Research and Consultancy ile Hellenic Research House’un gerçekleştirdiği “Öteki Aslında Biziz” araştırmasını üç parça halinde…

"Öteki bizim dışımızdadır ama öteki aynı zamanda bizim içimizde"

“Öteki bizim dışımızdadır ama öteki aynı zamanda bizim içimizde”

BAREM Marketing Research and Consultancy ile Hellenic Research House sosyolojik açıdan tarihe not düşecek bir araştırmaya imza attı.…

Amerikan halkı, ABD'nin dış politikalarını nasıl değerlendiriyor?

Amerikan halkı, ABD’nin dış politikalarını nasıl değerlendiriyor?

Barem’in Amerika’da gerçekleştirdiği ve Leger360’ın da saha çalışmalarına destek verdiği “ABD Vatandaşlarının ABD Dış Politikalarını…

Global ekonomik kriz

Global ekonomik kriz en çok hangi ülkeleri vurdu?

BAREM’in global ortağı WIN Grubu, dünya genelinde artan yaşam maliyetleriyle birlikte toplumun finansal anlamda nasıl…

Dünyadaki insanların sadece yüzde 25'i ekonomik refaha sahip

Dünyanın yüzde kaçı ekonomik refaha sahip?

BAREM’in global ortağı WIN International, 36 ülkede yaşam maliyetlerine dair kapsamlı bir araştırma gerçekleştirdi. Dünya…

Türkiye işyerlerinde cinsiyet eşitliğinde dünyada kaçıncı sırada?

Türkiye işyerlerinde cinsiyet eşitliğinde dünyada kaçıncı sırada?

BAREM, Global ortağı WIN Grubu ile birlikte 39 ülkede 33.326 kişiyle gerçekleştirdiği araştırmasıyla işyerlerindeki cinsiyet…

Türklerin yarısı uykusuz

Türkiye’nin yarısı uykusuz

BAREM’in global ortağı WIN Grubu ile birlikte 39 ülkede gerçekleştirdiği Sağlık Araştırması, pandeminin yol açtığı…

Sosyal sorumluluk kampanyaları tüketici davranışlarını nasıl etkiliyor?

Sosyal sorumluluk kampanyaları tüketici davranışlarını nasıl etkiliyor?

Son yıllarda iş dünyasında sıklıkla duyduğumuz bir kavram olan kurumsal sosyal sorumluluk (KSS), şirketlerin, “etik…

Tüketicinin iklim krizi konusunda markalara toleransı yok

Tüketicinin iklim krizi konusunda markalara toleransı yok

İklim değişikliği söz konusu olduğunda markalara büyük görev düşüyor. Nitekim, çevre dostu ürünler satın alma…

Sağlıklı yaşam trendi yükseliyor ama Türkiye üşeniyor!

Sağlıklı yaşam trendi yükseliyor ama Türkiye üşeniyor!

COVID-19 pandemisinin ortaya çıkmasıyla birlikte tüm dünyada sağlık endişesi hiç olmadığı kadar zirveye tırmandı sağlıklı…

Türklerin uykuları kaçıyor

Dünya mışıl mışıl uyurken Türklerin uykuları kaçıyor

BAREM‘in global ortağı WIN Grubu ile 35 ülkede gerçekleştirdiği Sağlık Araştırması yayınlandı. Sonuçlara göre, pandemi…

Türkiye kişisel bilgilerini paylaşmak istemiyor!

Türkiye kişisel bilgilerini paylaşmak istemiyor!

Hepimiz, internet ortamında genellikle müşterisi olduğumuz cep telefonu, televizyon ve internet servis sağlayıcılar, perakendeciler, e-ticaret…