Beklenen oldu, Çin Clubhouse'u yasakladı!

Beklenen oldu, Çin Clubhouse’u yasakladı!

Kısa sürede büyük bir popülarite kazanan Clubhouse, gündemden düşmüyor. Henüz yalnızca iOS işletim sistemli cihazlarda…

Çin, Hindistan, Pakistan ve Bangladeş'te BiP rüzgârı

Çin, Hindistan, Pakistan ve Bangladeş’te BiP rüzgârı

WhatsApp’ın yeni gizlilik sözleşmesinin ardından kullanıcıların alternatif uygulamalara yönelmesi, Turkcell’in BiP’ini Çin, Hindistan, Pakistan ve…

"Bekarlar Günü"nde rekor üstüne rekor!

“Bekarlar Günü”nde rekor üstüne rekor!

“Çifte 11” ya da “Bekarlar Günü” olarak kutlanan 11 Kasım, önceleri Çinli bekarlara adanmış bir…

E-ticarette yeni trend: Canlı yayın satışı

E-ticarette yeni trend: Canlı yayın satışı

Sektör farketmeksizin dönüşümün fersah fersah hızlandığı, değişimin yıllar ötesinden bugüne geldiği günler yaşıyoruz. Bu dönüşüm…

TikTok'un ABD adresi Oracle oldu!

TikTok’un ABD adresi Oracle oldu!

Haftalardır heyecanla takip ettiğimiz ve TikTok’un ABD operasyonlarının ahvaline dair fikir yürüttüğümüz süreç sonuçlandı. 15…

algı yönetimi süper

Çin algı yönetiminde sağlam yolu seçti!

Çin, Covid-19 pandemisi öncesindeki dünyanın her şeyine yetişen lider ülkesi algı yönetimini maalesef salgının müsebbibi…

Ambargo sürüyor, gerilim büyüyor!

Ambargo sürüyor, gerilim büyüyor!

Amerika’nın, Huawei üzerinden uyguladığı Çin ambargosu uzun zamandır dünya gündeminde yer alıyor. Karşılıklı hamleler peş…

Burberry aştı gitti!

Burberry aştı gitti!

Burberry’nin Çin’in Shenzhen şehrindeki yeni mağazası sosyal medyayı mağaza deneyiminin odağında konumladı. Dünyaca ünlü lüks…

Çin'den Trump'a sert yanıt

Çin’den Trump’a sert yanıt

A.B.D’li teknoloji devlerinin mahremiyet ve antitröst konularında ifade vermelerinin üzerinden henüz bir hafta dahi geçmemişken…

Koronavirüsü yenen Çin’de sosyal iletişimin dört evresi: Tırmanış, Zirve, Zirve Sonrası ve Yeni Normal...

Koronavirüsü yenen Çin’de sosyal iletişimin dört evresi: Tırmanış, Zirve, Zirve Sonrası ve Yeni Normal…

Tüm dünyayı etkileyen koronavirüs hız kesmeden etkisi sürdürürken markalar da iletişim çalışmalarını ne yönde geliştirmeleri…