Kışın yaklaşmasıyla birlikte koronavirüs sert yüzünü gösterdi. Günlük vaka sayıları 4.200’leri aştı ve tekrar bir…
“Bilinmezlik” insanoğlunun kendine inşa ettiği en güçlü kaleleri bile yıkabilecek güçte bir endişe sebebi. Yarını…
Nationwide CMO’su Sara Bennison, pazarlamacıların “mükemmel” olmaya odaklanmamaları gerektiğine inanıyor. Bennison, “Bunun yerine pazarlamacılar planları…
Teknolojinin hayatımızın her alanına sirayet ettiği bir yılı geride bırakıyoruz. Covid-19 dönemi ihtiyaçlarımızı ve tüketim…
KPMG, 12 ülkede 12 bin 334 kişiyle tüketicinin “yeni normal”ini araştırdı. Pandemiyle birlikte dijitalin getirdiği…
Gerçek bir VUCA döneminden geçiyoruz. Ortamda her şey dalgalanıyor, zemin oynak (Volatility); kesinsizlik ve karmaşıklık…
21. yüzyılda yaşayan çoğu insanın daha önce hiç tanığı olmadığı bir konu geldi bütün dünyanın…
Her an her yerde salgın sonrasında her şeyin değişeceğini okuyoruz ve konuşuyoruz. Çok hızlı yerleşmiş…