Pazarlama trendlerini öngörmek bugün her zamankinden daha zor. Zira bir tarafta teknolojinin baş döndürücü bir…
Her yıl küresel olarak tüketicilerin dijital alışkanlıklarının ve yaklaşımlarının nabzını tutan Deloitte, 2023 yılı Dijital…
HiDoctor ve Deloitte’un iş birliğiyle gerçekleştirilen “Akıl Sağlığını Destekleyici Kurumsal Uygulamalar, Türkiye’de Farkındalık Seviyesi ve…
Türkiye 2023 yılı ilk altı aylık Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre toplam yatırımlar…
Şirketler yapay zeka konusunda ikiye bölünmüş durumda. Zira Deloitte’un son araştırmasına göre, şirketlerin yüze 47’si…
2012 yılından beri her sene gerçekleştirdiği etkinliklerle C Suite sektör profesyonellerine iş yapış modellerini değiştirecek,…
Deloitte’un gerçekleştirdiği 2023 Y ve Z Kuşağı Araştırması, son üç yılda küresel ölçekte yaşanan değişimlerin…
Pandemiyle birlikte adeta altın çağını yaşayan e-ticaret şimdi bayrağı sosyal ticarete bırakmaya hazırlanıyor. Öyle ki…
Türkiye 2022 yılı Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre toplam yatırımlar 63,89 milyar TL’ye ulaştı.…
İçinde bulunduğumuz dönemi “dijital”den bağımsız okumak ve uzgörü geliştirmek akıntıya karşı kürek çekmekle eşdeğer… Bu…
Kişiselleştirme pazarlamanın kalbindeki yerini sağlamlaştırdığından beri tüketici satın aldığı ya da kullandığı pek çok şeyin…
Artık pazarlama dünyasını teknolojiden bağımsız düşünmemiz mümkün değil. NFT’den metaverse’e, kuantum bilgisayarlardan 5G’ye her gün…