Arçelik, 1500’den fazla mağazadan oluşan bayi ağına müşterilere özel bir deneyim sunan 9 yeni nesil…
Çağın kilit kelimelerinden birisinin “deneyim” olduğundan yana kimsenin kuşkusu yok… Pek çok araştırma gösteriyor ki…
Şüphesiz müşteri sadakati işletmelerin her dönemde üzerinde durduğu önemli bir kavram. Ancak gerçek şu ki…
Pandeminin başlangıcındaki telaşlı ilk günlerden bu yana tam bir yıl geçti. Bir yıl önce belirsiz…
Cep telefonlarımız artık hayatlarımızın ayrılmaz bir parçası hatta tabiri caizse bizlerin yeni uzvu… İşletmeler içinse…
Great Place to Work Enstitüsü, iş-yaşam dengesi puanı en yüksek sektörleri belirledi. En İyi İşverenler…
Bol müşterili ve cirolu giden kariyerinizin bir noktasına geldiğinizde ne yaparsanız yapın kar marjınızın belirli…
Markaların işi giderek zorlaşıyor. Müşterilerini mağazalara çekmek için giderek daha çok teknolojinin nimetlerinden faydalanmak zorundalar.…
Bu haftaki podcast’imize çoğumuza ilk duyduğunda garip ve belki de yanlış gelecek bir iddiayla başlamak…
Etkileşim, artık markaların eşit oyun alanları yaratıp sadakat inşa edebileceği bir alan olmaktan çıktı. Markalar…
Burberry’nin Çin’in Shenzhen şehrindeki yeni mağazası sosyal medyayı mağaza deneyiminin odağında konumladı. Dünyaca ünlü lüks…
COVID-19’un tüketici davranışları üzerindeki etkisi kapsamlı ve hızlı oldu. Tüm sektörlerde harcamalar düşerken satın alma…