Deloitte’un 2020 ilk yarıyılı Medya Yatırım Raporu verilerine göre, mobil kullanımının pandemi sürecinin beraberinde getirdiği…
Dijitalleşme ile birlikte alışveriş alışkanlıklarında köklü değişimler yaşanıyor. Bu durum marka ve tüketici arasındaki ilişkileri…
Gerek sosyal medya uygulamaları, gerek dijital servisler ve oyunlar artık hayatlarımızın ayrılmaz birer parçası. Öyle…
Koç Holding, kurumsal web sitesi koc.com.tr’yi, topluluğun dünya meselelerine bakış açısı ve global duruşu ışığında yeniledi.…
Dünyanın en büyük haberleşme platformlarından WhatsApp devrim niteliğindeki güncellemesini duyurdu. Yeni güncellemeyle birlikte milyonlarca kullanıcı…
COVID-19 pandemisi, işletmeleri ve ekonomiyi ağır biçimde etkilerken; birçok şirket, dijital süreçleri benimsemenin hızlanmasına ve…
IBM’in dünya genelinde farklı ülkelerden üst düzey yöneticilerin katılımıyla gerçekleştirdiği yeni araştırmaya göre, kuruluşların yarısından…
Dijital çağda ebeveynlik yapmak bazıları için oldukça zor. Birbiri ardına çıkan sosyal medya platformları çocukları…
Koronavirüs hiç şüphesiz perakende sektöründe ani aksiyonların alınmasını, hızlı ve esnek hamlelerle markaların pazarlama stratejilerini…
Dijital, mobil ve sosyal medya günlük yaşamın vazgeçilmez bir parçası haline geldi. Dünya üzerinde şu…
Boston Consulting Group (BCG) tarafından yapılan araştırmaya göre, dijital pazarlama yeteneklerini geliştiren işletmeler, gelirlerini yüzde…