Covid-19; küresel kriz, gelecekle ilgili kaygılar, ekonomik belirsizlikler gibi çokça olumsuz ögeyi beraberinde getirse de,…
Teknoloji ve dijitalleşme baş döndürücü bir hızla evrimleşmeye ve yeni ürünler katarak hayatımızı değiştirmeye devam…
Türkiye dijital yolculuğuna hızla devam ederken artık yaşanan bu dönüşümün kalıcı olacağı herkes tarafından kabul…
Ad Age’in yılın reklam şampiyonlarını açıkladığı listesinde bu yıl Amazon, 11 milyar dolarlık son reklam…
2020’de yaşanan dijital ekosisteme geçiş sadece bir fragmanmış yani deyim yerindeyse dijital pazarlamacıların çoğu hala…
Google, global olarak herkesi sınayan 2020 yılında, insanların en çok sorduğu soruyu açıkladı; “Neden?”. Google…
Adcolony’nin tüm EMEA bölgesini kapsayan yılbaşı alışverişi tercihleri anketinde mobil alışverişin makas farkını açtığı görülüyor.…
Pazarlama direktörleri ortalama olarak, üst düzey yönetimin görevde en kısa süre kalan üyeleri. Yönetim kurulları…
Son dönemde müşteri davranışlarında yaşanan büyük değişim, dijital pazarlamacıların yöntemlerini de dönüştürüyor. Çerezlerin artık yeterli…
Pandemi etkisiyle artan ziyaretçi sayısı ve anahtar kelime aranma hacimleriyle birlikte insanların web sitelerinde geçirdiği…
Etkili bir şekilde dijital pazarlama yapabilmesi için küçük işletme sahipleri ve girişimcilerin hedef kitlelerine birkaç…