Tüketiciyi, esasen insanı anlamlandırmak gün geçtikçe zorlaşıyor. Üstelik bu anlamlandırma arayışının analitik tarafı; dijital ayak…
Esas Gayrimenkul’ün yılın ilk yarısında gerçekleştirdiği projeler ve “Müşteri Laboratuvarı 2023” sonuçları basın toplantısı ile…
KONDA, “Hayat Tarzları” araştırmasının ilk çıktılarını dinlemek üzere Salt Galata’dayız. Bu buluşmanın bir ilk olduğunu,…
Değişimin sirayet etmediği tek bir alanın kalmadığı günümüzde tüketici beklentilerinin değişmemiş olduğunu düşünmek de trajik…
Sektör fark etmeksizin tüketiciyi anlamak elbette her zaman çok önemli, ancak küresel boyutlarda tüm dünyayı…
Aşılama çalışmalarının hız kazanmasıyla birlikte pandeminin çok yakında tamamen kontrol altına alınacağı ve hayatın normalleşeceği…
“Pandemide eve yaklaşım” bir araştırmanın ötesinde. Dünden bugüne taşınan “Yaşam için teknoloji” anlayışını geleceğe köprüleyen…
Pandemiyle birlikte hem sağlık önlemlerine uymaya çalışan hem de seyahat özgürlüğünden ödün vermek istemeyen tüketicilerin…
Pandemi yeni bir tüketici kitlesi yaratırken tüketim alışkanlıklarını da sil baştan değiştirdi. Hal böyle olunca…
Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğiyle 20-21 Ocak tarihlerinde “Rapid Commerce” (Hızlı Ticaret) ana temasıyla…
2020 tüketiciler için pandeminin gölgesinde geçen, hem psikolojik hem de maddi olarak çoğumuzu derinden etkileyen…