Günün büyük bir kısmını geçirdiğimiz, hayatımızdaki pek çok dinamiği temelden etkileyen iş yerlerinde, çalışanların kendilerini…
KPMG’nin bu yıl üçüncüsünü gerçekleştirdiği “Ben, Hayatım, Cüzdanım Araştırması” tüketicinin dünyasındaki değişimin izini sürüyor. Covid-19…
Covid-19, geride bıraktığımız yılda pazarlama stratejilerine dair tüm ezberleri bozdu. Çok kanallı perakendeciler bir gecede…
KPMG tarafından gerçekleştirilen “2020 CEO Araştırması” yayınlandı. Pandemi döneminde CEO’ların bakış açılarındaki değişimi ölçen araştırma…
İçerik pazarlaması müşteri ilişkilerinde güven inşa etmenin en etkili yollarından biri. Peki, müşterilerimize bu etkili…
Kaspersky Baş Güvenlik Araştırmacısı David Emm, son günlerde gündemde olan ve gizli müşteri bilgilerinin açığa…