İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB), dijital reklamcılık sektörünün sağlıklı gelişimi ve büyümesi yönündeki vizyonu ve uzun…
İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) Yönetim Kurulu üyeleri 2023 için “Yılın Kelimesi”ni belirledi. 2023 yılında sektörde…
Amerika’da 25 yıl önce temelleri atılan, 48 ülkede faaliyet gösteren dünyanın en büyük dijital pazarlama…
Dünyada 48 ülkede dijital reklamcılığın gelişmesi için faaliyet yürüten IAB (Interactive Advertising Bureau)’nin Avrupa merkezi…
Avrupa’da salgına rağmen dijital reklam yatırımları yüzde 6,3 büyüyerek 70 Milyar Euro’ya yaklaşırken Türkiye yüzde…
En başarılı dijital çalışmaların ödüllendirildiği MIXX Awards Europe 2021’de Türkiye toplamda 12 ödülün sahibi oldu.…
IAB’nin yeni Başkanı Ayşen Akalın oldu Türkiye’de 10 yıldır dijital reklamcılık ve pazarlama endüstrisini güçlendirmek,…
Dijital pazarlama iletişiminde yaşanan teknolojik gelişmeler ve hızlı değişimler, bu alanın sağlıklı gelişimi, güvenli internet…
IAB Mayıs 2020’de Covid-19’un dijital reklamcılık sektöründeki etkilerini anlamak amacıyla gerçekleştirdiği anketin ikinci fazını Ağustos…