Günümüzde çeşitlenmeye devam eden formatlar, platformlar ve teknolojiler; tüketiciyle kurulacak iletişimde daha fazla temas noktası…
Son dönemde markaların satış ve pazarlama stratejilerinde çok daha sık kullandıkları yaratıcı, etkileyici, eğlenceli ve…
Yapageldiklerinizi en iyi anlatacak olan yine kendinizsiniz. Günümüz koşullarında rekabet avantajı, farkındalık ve farklılık yaratan…
Önce iyi haberi mi, yoksa kötü haberi mi duymak istersiniz? Aslında bu soruya cevap vermeseniz…
Anlık gündemin cazibesine kapılıp aceleyle belirttiğiniz görüş ya da hazırladığınız içerik kurumunuza avantaj sağlayabileceği gibi…
Content Marketing Institute Kurucusu Joe Pulizzi’nin yeni kitabı Corona Marketing: What Marketing Professionals Need to…
COVID-19 nedeniyle fiziksel etkinliklerin durması videonun yıldızının parlamasına neden oldu. Peki, sizin izleyiciniz ve marka…
İçerik pazarlamasının öğretileriyle hareket etmek 2020’de ve gelecek uzun yıllar boyunca markaların hayatta kalmalarının ötesinde,…
İçeriğin hiç tükenmediği çağımızda markalar hem marka itibarını yükselten hem de izleyici kitlesinde etki bırakıp…