Polimat CMO'ların yükselişi!

Polimat CMO’ların yükselişi!

Teknolojinin hızla gelişmesi ve tüketici davranışlarının günbegün karmaşıklaşmasıyla birlikte giderek daha dinamik ve çok yönlü…

“2028 Olimpiyatları böyle olmasın” diyorsak...

“2028 Olimpiyatları böyle olmasın” diyorsak…

2024 Paris Olimpiyatları, ülke olarak damağımızda acı bir tat bıraktı. 40 sene sonra, oyunları hiçbir…

Siz hiç kırmızı mercimekli dondurma yediniz mi?

Siz hiç kırmızı mercimekli dondurma yediniz mi?

Mardin, etkileyici yapıları, sımsıcak renkleri, pek çok dili ve dini harmanladığı kapsayıcı kültürüyle pek çoğumuzun…

Korkutmuyorum; ya şimdi ya da hiç!

Korkutmuyorum; ya şimdi ya da hiç!

Yapay zeka uygulamalarının hangisini kullanacağımızı biz tartışa duralım teknoloji devleri her gün yeni bir versiyonuyla…

Global arenada tanıdık bir yüz…

Global arenada tanıdık bir yüz…

Markalaşmak, markayı global pazarlara taşımak zor zanaat. FLO da Türkiye’den demir alıp yolculuğunu küresel çapta…

Efsane CEO'lar dönemi sona mı erdi?

Efsane CEO’lar dönemi sona mı erdi?

İşletmecilik okurken (1977-1981) bazı efsane yöneticilerin ismi geçiyordu. En aklımda kalan Robert Townsend idi. Şimdilerde…

"Gelen gideni aratmasın..."

“Gelen gideni aratmasın…”

Yeni bir yıla girdik. Bilmem hiç dikkatinizi çekti mi? Geçtiğimiz yılın sonunda sosyal medyada yaptığımız…

Ali Saydam yazdı: "Çuvaldız..."

Ali Saydam yazdı: “Çuvaldız…”

Bir derdimiz var. İçimizi çok acıtan bir tabloyla karşı karşıyayız. Gazze’deki kıyam sürerken, toplumun her…

Bir Türk markası iş modelini kopyalanamaz hale getirdi

Bir Türk markası iş modelini kopyalanamaz hale getirdi

Uçsuz bucaksız bozkırda ilerlerken birdenbire karşınıza çıkıveriyor enerji panelleri. İnsan aklına, emeğine saygı duyuyor ama…

Yeni nesil Toyota'lar yollara çıktı

Yeni nesil Toyota’lar yollara çıktı…

Uzun süredir otomobile dair algıda ve sürüş deneyiminde büyük bir dönüşüm yaşanıyor… Elektrikli, hibrit ve…

Yeni dönemde markaların evrimi

Yeni dönemde markaların evrimi

Zor bir 2023 yılını geride bırakmak üzereyiz. Daha iyi bir 2024 ümit ediyoruz ancak hazırlıklı…

Çerezler üzerinden KVKK’ya bakış: Dijital pazarlama stratejileri nasıl şekilleniyor?

Çerezler üzerinden KVKK’ya bakış: Dijital pazarlama stratejileri nasıl şekilleniyor?

Web sitelerinin kullanıcı deneyimini artırmak, site performansını ölçmek ve hedeflenmiş reklamlar sunmak için kullandığı çerezler…