"Maymun Çiçeği" gelmeden...

“Maymun Çiçeği” gelmeden…

Medyada “Maymun çiçeği” (MPox) olarak anılan hastalığa ilişkin Sağlık Bakanlığı, 11 sorunun yanıtını web sitesinde…

Inside Out 2 karakterleri marka dünyasına sızdı!

Inside Out 2 karakterleri marka dünyasına sızdı!

Bugünün çocuklarının aileleri üzerinde geçmişte olduğundan çok daha büyük bir etki gücüne sahip olduğundan, onların…

Bilgi artık bağımsız, biz sadece uygulayıcıyız

Bilgi artık bağımsız, biz sadece uygulayıcıyız

Eskiler iyi hatırlar, bir proje akla geldiğinde hemen kapalı kapılar arkasında tartışır ve projenin bir…

Türkiye seçim dönemine ekonomik kriz ve deprem etkisiyle giriyor…

Türkiye seçim dönemine ekonomik kriz ve deprem etkisiyle giriyor…

Ocak ayındaki yazımda 2023 yılına nasıl bir ruh hali ile girdiğimizi, temel endişelerimizin nerelerden beslendiğini…

10 startup’tan 9’u başarısız oluyor. Peki neden?

10 startup’tan 9’u başarısız oluyor. Peki neden?

Herkes tarafından bilinen bir ortalama vardır, bu da her 10 startup’tan 9’u başarıya ulaşamadan hayatına…

Araştırmacılar tüm bildiklerini unutsun, tüketiciyi yeniden tanısın

Araştırmacılar tüm bildiklerini unutsun, tüketiciyi yeniden tanısın

Geçtiğimiz ayki yazımda pazarlama araştırmalarının öznesi olan insanın daha doğru anlaşılması için toplumsal bir bağlam…

Beni sudan geçirme diyen borcam konuştu! “Beni dinleyen pek olmadı”

Beni sudan geçirme diyen borcam konuştu! “Beni dinleyen pek olmadı”

Özellikle pandemiden sonra tüm dünyada daha da önemli hale gelen bilinçli tüketim, pazarlama dünyasını derinden…

Bitmeyen indirim yapmışlar: İndirimli alışveriş çılgınlığının perde arkası

Bitmeyen indirim yapmışlar: İndirimli alışveriş çılgınlığının perde arkası

Çılgın Fırsat, Dev Fırsat, Sihirli Günler, Şahane Cuma, Efsane Cuma, Müthiş Cuma, Muhteşem Günler… Saymakla…

Marketing Türkiye ve Deloitte'dan bir ilk: Marketing Analytics & Cognitive (MAC) Zirvesi için geri sayım başladı...

Marketing Türkiye ve Deloitte’dan bir ilk: Marketing Analytics & Cognitive (MAC) Zirvesi için geri sayım başladı…

Pazarlama her zaman dayanağını rakamlardan alır. Her ne kadar vitrindeki haliyle iletişimin romantik söylemleri reklamlar…

Ali Saydam yazdı: Pandemi, 2020’de iletişime de damgasını vurdu

Ali Saydam yazdı: Pandemi, 2020’de iletişime de damgasını vurdu

Koronavirüs 2020’ye sadece sağlık, ekonomi ve sosyal hayat boyutunda değil, iletişim konusunda da damgasını vurmuştur.…

Hüseyin Tapınç yazdı: 2021'de iş dünyası

Hüseyin Tapınç yazdı: 2021’de iş dünyası

Artık adetten diyebiliriz; her yılın sonunda Türkiye’nin büyük şirketlerinde üst düzey yönetici olarak çalışanların katılımıyla…