Pek çok alanda dönüşüme sebep olan 2020 yılında sosyal medya da yeniden keşfedildi. Artık markaların…
Google adına KANTAR tarafından yürütülen Smart Shopper araştırması son bir yılda tüketicilerin satın alma davranışlarında…
Tüketicilerin arama motoruna yazdığı sorular ihtiyaç ve davranışlara yönelik önemli bilgileri barındırır. Google ve Kantar…
Günlük rutinlerimizin bir anda değiştiği, vaktimizin çok büyük bir kısmını evde geçirmek zorunda olduğumuz pandemi…
Covid-19’un etkisi şüphesiz tüm sektörlerde hissedildi. Bu dönemde birçok şirket iflas başvurusunda bulunurken, günün ihtiyaçlarına…
Kantar’ın gerçekleştirdiği “Salgın Sonrası Radyo Dinleme Alışkanlıkları” araştırmasına göre, radyo dinleme süreleri yüzde 2.1 azalırken,…