Ekonomi bağımsız bir gündem konuşamadığımız günlerden geçiyoruz. Evlerden sokaklara, iş yerlerinden sosyal medyaya herkesin dilinde…
Pandemi, sektörümüzün yaşadığı en büyük krizlerden biri oldu. Özellikle ilk dönemlerdeki belirsizlik ortamı, sektörün her…
Koronavirüs salgını ve ekonomik kriz hem markaları hem de ajansları öne çıkabilmek için yaratıcı kampanya…
Sosyal medyada yükselen söylemlere Dardanel’den ve markanın ajansı Havas İstanbul’dan açıklama geldi. Markanın “Dardanel Bilgi…
BİM, İzmir’de meydana gelen depremde yıkılan Yılmaz Erberk Apartmanı ile ilgili isminin geçtiği iddiaların gerçeği…
Global bir kriz halinin hakim olduğu bu günlerde markaların; tüketicilerin hayatlarındaki rollerinin önemini ve bu…
1904 yılından beri faaliyetlerine devam eden ACCA (Fermanlı Ruhsatlı Muhasebeciler Birliği), “Krizden Toparlanmaya Giden Yol…
Modern çağın ilk hastalık nedenli durgunluğuna koşar adım yaklaşırken bu sürecin sonunda ayakta kalacak olan…
COVID-19 salgınıyla birlikte reklam yatırımları durma noktasına geldi. Peki, krizi fırsata dönüştürmek mümkün mü? Salgının…
İşletmeler zorlu Covid-19 fırtınasını atlatabilmek için tarihin büyük durgunluklarını ve gerilemelerini inceliyorlar. Apple ve Pepsi…
COVID-19 salgının hızı ve yayılma alanı belirsizlik ve duygusal karmaşaları beraberinde getiriyor. Kurumların salgın hakkındaki…