Pandemi döneminde pek çok şeyle birlikte tüketicinin lüks algısı da değişti. Bu durumu “Herkesin eşitlendiği…
L’Oréal Türkiye’nin bilim alanında kadın araştırmacıları desteklemek, mükemmelliği ödüllendirmek, genç ve yetenekli bilim kadınlarının tanınmalarını…
Karantina ve kısıtlamalar sebebiyle evde daha fazla vakit geçiren insanların “kaliteli içeriğe” ilgisi (ve ihtiyacı)…
L’Oréal tarihinin 6. CEO’su belli oldu Bayrak değişimine hazırlanan L’Oréal Grup’ta CEO Jean-Paul Agon görevini,…
Kadınlar mı bilimden hoşlanmıyor yoksa sistem mi kadınları bu alana sokmuyor? Sorunun yanıtını vermeden önce…
L’Oréal’in, yeni global sürdürülebilirlik programı “Gelecek için L’Oréal” kapsamında geliştirdiği“Çevresel ve Sosyal Etki Etiketleme Sistemi”…
L’Oréal, Essity ve Reckitt Benckiser, Publicis Groupe’un da karşılıksız katıldığı iş birliğiyle kolektif sesini tüketicileri…
L’Oréal Türkiye ve Google iş birliğiyle ortaya çıkan kampanya “Virtual Try On” ile tüketicilerine ulaşıyor.…