Önce 2020 Tokyo Olimpiyatları ardından da 2021 Avrupa Voleybol Şampiyonası’nda gösterdiği başarılarla adeta tüm ülkenin…
Pazarlama bütçelerinin baskı altında olduğu bu yılda, bazı marka ekipleri var ki tüm dünyada sayısız…
Covid-19 ile birlikte hijyen kuralları baştan yazılırken hayatımıza hijyeni merkezine alan pek çok yeni ürün…
Yer aldığı yapımlarla, marka iş birlikleriyle ve elbette sosyal medya paylaşımlarıyla kitlelerin gönlünü fetheden başarılı…
En zorlu yıllardan birini atlatmışken, kullanıcılar yavaş yavaş yeniden alışveriş yapmaya başlıyor. Fakat çok dikkatli…
Covid-19, geride bıraktığımız yılda pazarlama stratejilerine dair tüm ezberleri bozdu. Çok kanallı perakendeciler bir gecede…
Pandemi dönemi şüphesiz pek çok zorluğun yanı sıra yeni çözüm arayışlarını da beraberinde getirdi. Bu…
Yeni nesil işleri genç kuşaktan beklemek elbette doğal ancak yapılagelen işleri yeni bir anlayışla yorumlamak…
Yeni nesil işleri genç kuşaktan beklemek elbette doğal ancak yapılagelen işleri yeni bir anlayışla yorumlamak…
Markalar dünya çapında farkındalık yaratmayı amaçlayan “3 Aralık Dünya Engelliler Günü”‘nu unutmadı. Çeşitli kampanyalarla ve…