Pazarlama sektörünün lider platformu Marketing Türkiye ve Karnaval.com iş birliğiyle hayata geçirilen “Marketing Türkiye Podcast…
2020’nin büyük bir kısmı şirketlerin ve tüketicilerin el birliğiyle “yeni normali” yaratmasıyla geçti. Bu dönem…
2020 tüketiciler için pandeminin gölgesinde geçen, hem psikolojik hem de maddi olarak çoğumuzu derinden etkileyen…
İş dünyasının “zararlı” ekip kurallarını her yerde görebilirsiniz. Çoğu ekibin uygulamaları insan doğasıyla çelişir. Sözü…
QR kodunun ilk görüldüğü zamanları sanırım her birimiz hatırlarız. Barkodun küçük kardeşi olarak hayatımıza giren…
Bol müşterili ve cirolu giden kariyerinizin bir noktasına geldiğinizde ne yaparsanız yapın kar marjınızın belirli…
Hayatın tüm alanlarının belirsizlikle kaplı olduğu salgın döneminde Ad Council Başkanı ve CEO’su Lisa Sherman’a…
Enine kesilmiş bir kütüğün halkalarına bakarak o ağacın yaşına ve hayatına dair çok şey öğrenebilirsiniz.…
Sıfırdan bir iş kurmak, var olan bir şirkete girip ona değer katmaktan farklıdır. Girişimciler zorlukları,…
Bu haftaki podcast’imize çoğumuza ilk duyduğunda garip ve belki de yanlış gelecek bir iddiayla başlamak…
Önce iyi haberi mi, yoksa kötü haberi mi duymak istersiniz? Aslında bu soruya cevap vermeseniz…
İçerik pazarlaması müşteri ilişkilerinde güven inşa etmenin en etkili yollarından biri. Peki, müşterilerimize bu etkili…