Sahada umut var...

Sahada umut var…

Yaşadığımız 6 Şubat felaketinden bu yana elini taştan esirgemeyenler hayatı olabildiğince normale döndürmek için mücadele…

Turistler Türkiye'de en çok nelere para harcıyor?

Turistler Türkiye’de en çok nelere para harcıyor?

Mastercard, yeni Turizm Trendleri Raporunu açıkladı. Türkiye’deki yabancı kartlı işlemler 2024’ün ilk çeyreğinde bir önceki…

Turistler Türkiye seyahatinde en çok neye para harcıyor?

Turistler Türkiye seyahatinde en çok nelere para harcıyor?

Mastercard, Türkiye’de ve Türkiye’ye en çok turist gönderen ülkelerde gerçekleştirilen yabancı kartlı POS harcamalarını baz…

Mastercard'dan şaşırtan espor hamlesi

Mastercard’dan şaşırtan e-spor hamlesi

Mastercard, Valorant için düzenlenecek “Valorant Champions Tour”a (VCT) sponsor olduğunu duyurdu. Dünyanın en büyük e-spor…

Final İstanbul'a çok yakıştı

Final İstanbul’a çok yakıştı

UEFA Champions League ana sponsoru Mastercard ve İstanbul Şehir Hatları A.Ş. 10 Haziran’da İstanbul’da oynanan…

Dijital içerik ve medya harcamaları

Çalışanların yarısı “içerik üreticisi” olmak istiyor!

Küresel salgının tetiklediği “Büyük İstifa” ve “Sessiz İstifa” gibi akımlar, çalışma kültürünü dönüştürdü. Daha esnek…

Türkiye'ye en çok döviz bırakan ülkeler hangileri?

Türkiye’ye en çok döviz bırakan turistler hangileri?

Mastercard 2022 turizm içgörülerini hotelhubtravel.com lansmanına özel raporladı. Rapora göre Türkiye’ye gelen 100 turistten 86’sı…

Film izlemek boş zaman aktivitesi mi yoksa kültürel bir mesele mi?

Film izlemek dünya görüşünü nasıl değiştiriyor?

Pandemi kısıtlamalarının tamamen ortadan kalkmasıyla birlikte diğer pek çok şeyle birlikte sinemaya olan ilgi de…

Seyahat harcamaları pandemi öncesi seviyelere ulaştı

Seyahat harcamaları yön değiştiriyor

Seyahat kısıtlamalarının ortadan kalkması, turizm harcamalarında güçlü bir artış yaşanmasına sebep oldu. Mastercard Ekonomi Enstitüsü…

Mastercard geçerlilik tarihi hangi gerçeğe işaret ediyor?

Mastercard geçerlilik tarihi hangi gerçeğe işaret ediyor?

Son dönemde pazarlama sektörü için en kritik konu “Brand Purpose”… Çünkü tüketiciler artık markaları desteklemeden…

Futbol taraftarlarının yüzde 90'ı tribünde olmalarının oyunu pozitif etkilediğini düşünüyor!

Futbol taraftarlarının yüzde 90’ı tribünde olmalarının oyunu pozitif etkilediğini düşünüyor!

29 Mayıs Cumartesi günü Porto’da yapılacak UEFA Şampiyonlar Ligi finali öncesinde Mastercard, etkinlik kapsamında 27…

Çünkü futbol kalple oynanır

Çünkü futbol kalple oynanır

Avrupa’nın kulüp düzeyinde en önemli futbol etkinliği olan UEFA Şampiyonlar Ligi’nin ana sponsoru Mastercard, 29…