Kadınların iş hayatına kazandırılması, eşit şartlarda çalışması, eşit kazanması ve terfi imkanlarına erişebilmesi gibi pek…
McKinsey Sağlık Enstitüsü (MHI), 10 ülkeden 18-24 yaş aralığında olan Z kuşağını dahil ettiği “Europe…
Hızla gelişen teknoloji, “veri odaklı” olmanın anlamını da değiştiriyor. Artan veri okuryazarlığıyla verilerin kullanım alanları…
Dijital dönüşüm ve çevik yapılara geçiş süreçlerini erken başlatan bankaların, pandeminin de etkileriyle birlikte sektördeki…
Çevrim içi alışverişin rahatlığı tüketiciyi etkisi altına alırken geleneksel alışveriş yöntemleriyle aramıza mesafe girdi. Ancak…
Pazarlama liderleri, ekiplerinin hızını ve performansını iyileştirmeye yardımcı olmak için giderek daha fazla çevik metodolojilere…
McKinsey & Company, “Tüketicileri, çalışanları ve şirketleri, COVID-19 sonrası toparlanma sürecinde neler bekliyor?” raporuyla iş…
McKinsey & Company, ‘COVID-19 Krizinden Sonra Verimlilik ve Büyüme Geri Dönecek mi? başlıklı raporunu yayınladı.…
Sürekli bir dönüşüm içindeyiz. Tüketicinin istek ve ihtiyaçları çok hızlı bir şekilde değişiyor. Buna istinaden…
McKinsey & Company, her yıl düzenli olarak hazırladığı Global Enerji Perspektifi (GEP) 2021 raporunu yayınladı.…
Dünyayı etkisi altına alan küresel salgın krizi tüm hayatın dinamiklerini ve iş yapış biçimlerimizi dönüştürmeye…
Evet, bugünlerde hayatın hangi alanından konuşuyor olursak olalım hepimizin dilinde “yeni normal” var. Kimileri artık…