Mizahı, mutfağındakilere sorduk: Türkiye’nin yeni mizah anlayışı nasıl şekilleniyor?

Mizahı, mutfağındakilere sorduk: Türkiye’nin yeni mizah anlayışı nasıl şekilleniyor?

İçinde bulunduğumuz günlerde “Acil durumlarda camı kırınız” kutusunun ardında duruyor adeta komedi içerikleri. Toplum olarak…

Türkiye’nin mizah anlayışı değişti!

Türkiye’nin mizah anlayışı değişti!

“Pandemi”, “mücadele”, “hayatta kalma”, “enflasyon”, “savaş” gibi kavramlar gündelik yaşantımızı böylesine ele geçirmişken gülmek belki…

Markaların biraz mizaha ihtiyacı var

Markaların biraz mizaha ihtiyacı var

Salgın, ekonomik durgunluk ve global bir kasvetin ortasında yani bir krizde mizaha yer var mı?…

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Esnek ve Dayanıklı Liderler “Liderlere liderlik edenler” çağına girdik. Temel liderlik özellikleri aynı kalsa da…