Havas’ın Amerika, İngiltere, Hindistan, Fransa ve Çin’de onlarca farklı kategorideki yüzlerce markayı değerlendirdiği “HAVAS X…
2020’de chatbotlarıyla 400 milyonluk rekor diyaloğa imza atan CBOT, anlık mesajlaşma uygulaması WhatsApp’ın çözüm sağlayıcısı…
Pandemi döneminde yaşanan hemen hemen tüm değişimler gibi, online ve offline tüketici yolculuğu da bundan…
Şirketler yetkinliklerini inovatif iş fikirlerine dönüştürüyor. İyi bir örnek olarak OPET istasyonlarında yer alan akıllı…
Olay İstanbul’da. Bu defa da Amazon’dan gelen Apple paketinden bulgur değil oyun hamuru çıktı. Aslında…
“Müşteri deneyimi” lügatımıza gireli hayli uzun zaman oldu. Ancak içinde bulunduğumuz günlerde tüketiciler için gitgide…
2020’nin en önemli öğretilerinden biri, işletmelerin çevik ve esnek olabilmesi oldu. Peki, iş yapış şekilleri…
Teknolojinin getirdiği en büyük nimetlerden birisi de şüphesiz; bilgiye kolay ve hızlı erişim. Ancak ne…
Teknoloji çağının yapmakta en zorlandığı şey, tatmin edici insan deneyimleri sağlamak. Biz bile insan yerine…
Yeni tip koronavirüs (covid-19) ile birlikte farklı yaşam şekilleri ile tanıştık ve bazı davranış ve…