Akan Abdula “Öngörülemeyenler”i anlatacak! 19 Mart Cuma saat 21:00’da gerçekleştirilecek Marketing Türkiye New Step canlı…
Pandemi yeni bir tüketici kitlesi yaratırken tüketim alışkanlıklarını da sil baştan değiştirdi. Hal böyle olunca…
Pandemi dönemi ve alınan önlemlerle birlikte tüketicilerin alışveriş tercihinin online’a yönelmesi elbette kaçınılmazdı. Süreç tüm…
Pandemi döneminin başlangıcında büyük zorluklar yaşayan HoReCa sektörü için kontrollü normalleşme dönemi yaralarını sarmak için…
Nielsen’de ilk defa bir Türk kadınına küresel sorumluluk: Didem Şekerel Erdoğan Dünyanın önde gelen araştırma…
Pandemi dönemi ile birlikte herkesin kişisel öncelikleri ve buna bağlı olarak tüketim alışkanlıkları değişti. Kimilerimiz…
Araştırma şirketi Nielsen, Covid-19 (koronavirüs) gündemine ilişkin perakende ve alışverişçi içgörülerini paylaştı. Diğer ülkeler gibi…
PLAT Özel Markalı Ürünler Sanayicileri ve Tedarikçileri Derneği’nin düzenlediği 5. Private Label Zirvesi’nde Nielsen Perakende…
Dünyanın önde gelen araştırma şirketi Nielsen, Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği’nin “Değişen Tüketici, Dönüşen Perakende” teması…
Medya ölçümü ve danışmanlığı hizmetlerini yürüten Nielsen Medya, Türkiye’de 20 yılı aşkın bir süredir gerçekleştirdiği…