Gıda Perakendecileri Derneği’nin (GPD) düzenlediği 9. Ortak Gelişim Kongresi’nde gıda perakendecileri ve tedarikçileri bir araya…
Dünyanın önde gelen tüketici zekası şirketi NielsenIQ, FMCG (Hızlı Tüketim Ürünleri) perakendeciliğinin dünyadaki ve Türkiye’deki…
NielsenIQ’nun araştırmasına göre FMCG (hızlı tüketim ürünleri) pazarı dünya genelinde hacimsel olarak daralma kaydederken Türkiye…
Hızlı tüketim ürünleri (FMCG) perakendesindeki son gelişmeleri paylaşan NielsenIQ Türkiye verilerine göre, pandemi döneminde alışveriş…
Son bir yılın en önemli gündemlerinden biri oldu hijyen. Yepyeni ürünleri hayatımıza dahil ederken temizlik…
Araştırma şirketi NielsenIQ, hızlı tüketim ürünlerindeki büyümenin Ramazan ayında da süreceğini öngörüyor. Restoran ve toplu…
Covid-19 pandemisi dünyanın dört bir yanında tüketicilerin satın alma davranışları, neyi nasıl satın aldıkları üzerinde…