Sektör bağımsız her alanda dönüşümün mecburi olduğu bir yılı geride bırakırken, yarını öngörmek kritik öneme…
Kuşak çalışmaları ve çözümlemeleri ne yazık ki yakın döneme dek hak ettiği ilgi ve itibarı…
Yakın bir döneme kadar tüm dünyada markaların hemfikir oldukları bir duruş vardı: söz gümüşse, sükut…
Teknolojik gelişmeler, insanın merakı ve iş dünyasının yıkıcı oyuncuları beklenenden de kısa zamanda uzayı, günlük…
Geçmiş bize gösteriyor ki insanlık için felaket niteliği taşıyan dönemler kendisi ardından yeni sanat akımlarını…
Fortune US, “Fortune 500” listesinde yer alan kurumların CEO’larına “Eski düzenimize ne zaman döneriz?” ana…
2020 tüketimin ne dip ne de zirve yapacağı bir yıl olacak. Daha çok “kontrollü iyimserliğin”…
Google’ın EMEA bölgesinde görev alan pazarlama ve reklam uzmanları 2020 yılına dair öngörülerini açıkladı. “Hızlı…