Kolay değil, tüm dünyada ezberlerin bozulduğu, Türkiye pazarında ise yüksek enflasyonla oyunun birkaç kat daha…
Pazarlama trendlerini öngörmek bugün her zamankinden daha zor. Zira bir tarafta teknolojinin baş döndürücü bir…
Savunma sanayi uzun yıllardır geleneksel pazarlama yöntemleriyle iç içe. Ancak teknoloji geliştikçe dijital pazarlama ve…
Markalar ve ajanslar söz konusu olduğunda, “dijital dönüşüm” dillerden düşmeyen kavramlardan biri… Ancak madalyonun öteki…
“Pazarlamanın metal yakalısı: Yapay Zeka” dosyasının ilk bölümünde küresel araştırmalar ve öngörüler ışığında, yapay zekanın…
Marka yönetimi, pazarlama, istatistik, mikro MBA ve medya planlama konularını kapsayan dersler İBE’de başladı! Eğitimler,…
Pazarlama sektörünün en önemli standartlarından biri olan The ONE Awards’ta kazananlar bu akşam online olarak…
Son dönemde, bir yerlerde “Türk dizileri” konuşuluyorsa konu muhakkak dönüp dolaşıp Masumlar Apartmanı’na geliyor. Marketing…
Tüm dünyayı kasıp kavuran ve “yüzyılın krizi” olarak adlandırılan 2008 krizi, meğer yüzyılın krizi değilmiş.…
Geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi, kullanıcılar yeni yıla fiziksel ve zihinsel olarak yenilenmiş girmek istediler. Ocak…
Covid-19, geride bıraktığımız yılda pazarlama stratejilerine dair tüm ezberleri bozdu. Çok kanallı perakendeciler bir gecede…
2020’nin büyük bir kısmı şirketlerin ve tüketicilerin el birliğiyle “yeni normali” yaratmasıyla geçti. Bu dönem…