Marketing 6.0: Sürükleyici Pazarlama

Marketing 6.0: Sürükleyici Pazarlama

“Modern Pazarlamanın Babası” olarak bilinen Philip Kotler’in sektörün fotoğrafını çektiği “Marketing X.0” serisi 2010’dan bu…

Müşterilerinizin alışveriş keyfi yarım kalmasın

Müşterilerinizin alışveriş keyfi yarım kalmasın

Dijitalleşme müşterinin tanımını değiştirdi. Klasik anlamda müşteri, ürün ve hizmetlerinizi çeşitli bedeller karşılığında kullanan tüzel…

"Kritik Zamanlarda Fikirler" temasıyla World Marketing Summit International

“Kritik Zamanlarda Fikirler” temasıyla World Marketing Summit International

World Marketing Summit International (eWMS), Prof. Dr. Philip Kotler öncülüğünde pazarlamanın duayen  isimlerini bir araya…

104 ülkede, 2 gün, eş zamanlı: World Marketing Summit International

104 ülkede, 2 gün, eş zamanlı: World Marketing Summit International

World Marketing Summit International (eWMS), Prof. Dr. Philip Kotler öncülüğünde pazarlamanın duayen isimlerini bir araya…

Pazarlama Gurusu Philip Kotler yazdı: "Ya paylaşımcı olmayı öğreneceğiz ya da bir 'Muz Cumhuriyeti'ne dönüşeceğiz."

Pazarlama Gurusu Philip Kotler yazdı: “Ya paylaşımcı olmayı öğreneceğiz ya da bir ‘Muz Cumhuriyeti’ne dönüşeceğiz.”

COVID-19 yayılır ve işten çıkarmalar devam ederken tüm dünya “Büyük Buhran” senaryoları üzerinde çalışıyor. Baştan…