Publicis Groupe’un “Kanserken Çalışma” projesinin “The Big C” adlı küresel brief’i dünyadaki tüm ülkelerin katılımına…
Bella Maison’un kreatif ajansı Sharpcake oldu Bella Maison, stratejik hamleler yapacağı 2023 yılında kreatif marka…
Ad Age’in her yıl gerçekleştirdiği A-Listesi ve Yaratıcılık Ödülleri’nde bu yıl ilk kez yer alan…
Bankacılıkta şubeye gitmeden, ıslak imzaya gerek kalmadan müşteri olma deneyimi 1 Mayıs itibarıyla resmen başladı.…
Orkid, geçtiğimiz günlerde dijital mağazalarda yerini alan yeni periyot takip uygulaması Perio ile kadınların hayatını…
Publicis Groupe’un CEO’su Arthur Sadoun müşterilerinin COVID-19 salgınının şekillendirdiği gelecekte nasıl hareket etmeleri gerektiğini kaleme…
Publicis Groupe, Türkiye’deki sosyal izolasyon döneminde medya ve alışveriş alışkanlıklarının nasıl değiştiğini inceledi. Evde geçirilen…
Head&Shoulders Supreme’in yeni reklam filmi için marka yüzü Serenay Sarıkaya kamera karşısına geçti. Reklam filmi …