Online alışverişte kültürel nüanslar

Online alışverişte kültürel nüanslar

Online alışverişin giderek norm haline geldiği bir çağda, e-ticaret platformları erişimlerini genişletmeyi hedeflerken, farklı kültürlerdeki…

Enflasyon Günlükleri: Pahalı olan daha mı iyi?

Enflasyon Günlükleri: Pahalı olan daha mı iyi?

Tüketicilerin “yüksek fiyat = yüksek kalite” algısı, satın alma kararlarında önemli bir rol oynuyor. Ancak…

Tüketiciler sağlık ve güzellik ürünlerinde doğaldan yana

Tüketiciler sağlık ve güzellik ürünlerinde doğaldan yana

Twentify Araştırma’nın yapay zeka destekli araştırma platformu Quals.ai ile yürüttüğü araştırma, Almanya’daki sağlık ve güzellik…

Enflasyon günlükleri: Kredi kartı borcu

Enflasyon günlükleri: Kredi kartı borcu

Birçok insan için kredi kartı kullanımı günlük hayatın vazgeçilmez bir parçası haline geldi. Yüksek fiyatlarla…

Dijital dünyada ebeveynlik: Ekran süresinde denge arayışı

Dijital dünyada ebeveynlik: Ekran süresinde denge arayışı

Dijital çağın hızla gelişen dünyasında ebeveynlik, ekran süresi gibi yeni sorumlulukları da beraberinde getiriyor. Çocukların…

Tüketiciler "sürdürülebilir moda" hakkında ne düşünüyor?

Tüketiciler “sürdürülebilir moda” hakkında ne düşünüyor?

Uzunca bir zamandır moda endüstrisinin en önemli gündem maddelerinden birini oluşturuyor sürdürülebilirlik… Moda dünyasının bu…

Beyaz yaka çalışanlar ofise dönüş hakkında ne düşünüyor? | Bölüm 2: Cinsiyet ve ebeveyn perspektifi

Beyaz yaka çalışanlar ofise dönüş hakkında ne düşünüyor? | Bölüm 2: Cinsiyet ve ebeveyn perspektifi

Günümüz çalışma dünyasında esneklik ve uzaktan çalışma, pandemi sonrası yeni normaller arasında yerini alırken yaz…

Bitki bazlı beslenme revaçta... Peki neden?

Bitki bazlı beslenme revaçta… Peki neden?

Son yıllarda bitki bazlı ürünler, hem sağlık hem de çevresel sürdürülebilirlik açısından artan bir ilgiyle…

Enflasyon günlükleri: "Yaşamıyoruz, ayakta kalmaya çalışıyoruz"

Enflasyon günlükleri: “Yaşamıyoruz, ayakta kalmaya çalışıyoruz”

Günlük hayatın her alanında ekonomik zorlukların etkisi artarken tüketicilerin harcama alışkanlıkları da derin bir dönüşümden…