Türkiye Ziraat Odaları Birliği (TZOB) Genel Başkanı Şemsi Bayraktar, ramazan ayı sonu ve mart ayı…
Ramazan ayı, yalnızca manevi bir atmosfer sunmakla kalmıyor, aynı zamanda tüketici alışkanlıklarını da değiştiriyor. Bu…
Ramazan ayı, bereketin, paylaşmanın ve manevi duyguların yoğunlaştığı bir ay. Bu özel ayda markalar da…
Araştırma şirketi NielsenIQ, hızlı tüketim ürünlerindeki büyümenin Ramazan ayında da süreceğini öngörüyor. Restoran ve toplu…
Türkiye Diyanet Vakfı, “Kardeşlerini Unutma. Beklenen Sensin” temasıyla 2021 yılı Ramazan ayı faaliyetlerinin tanıtımını rap…
Criteo, Türkiye’de Ramazan ayı özelinde ‘Tüketici Alışveriş Tercihleri’ araştırması gerçekleştirdi. Yapılan araştırmada, korona virüs salgının…
Albaraka Türk, Ramazan ayı boyunca Değer Katan İkili’nin “Neşe Katan İkili”ye dönüştüğünü duyurduğu serinin ikinci…
McDonald’s, “McDonald’s Iftar Sand Clock” isimli yeni kampanyasında Ramazan ayında iftarı McDonald’s yiyerek açmaya farklı…
Heyecanla beklenen Ramazan ayı başladı. Özellikle birlikteliğe ve huzura her zamankinden daha fazla ihtiyaç duyulan…
McDonald’s bu yıl Ramazan’ınızı sandviçler ve atıştırmalıklarıyla aydınlatmayı hedeflediğini yeni bir kampanya ile duyurdu. McDonald’s,…
Criteo, her yıl olduğu gibi 2018’de de Ramazan ayı özelinde bir rapor hazırladı. Hazırladığı raporda,…