2 yıldır hayatımızda olan pandemi dönemi, hayatın her kesimini oldukça zorlu şartlara sürüklerken süreçten en…
Pandemi döneminde bağışıklığı korumak önem kazanınca tüketici soluğu takviye gıda reyonlarında aldı; bağışıklık artırıcı ürünlere…
“Türkiye Geleneksel Kanalın Nabzı: REM Esnaf Barometresi“nin Haziran 2021 dönemi sonuçları açıklandı. Rapora göre haziran…
Marketing Türkiye için REM People tarafından gerçekleştirilen “Esnafın Gözünden Tüketici Araştırması” sokağın nabzını tutarak değişen…
Küçük esnafın nabzını tutan “Türkiye Geleneksel Kanalın Nabzı: REM Esnaf Barometresi”nin Mayıs 2021 dönemi sonuçları…
Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğinde, “Shift Your Mind” ana temasıyla gerçekleştirilen “Marketing Analytics &…
Küçük esnafın nabzını tutan “Türkiye Geleneksel Kanalın Nabzı: REM Esnaf Barometresi”nin Kasım 2020 dönemi sonuçları…
Markaların işi giderek zorlaşıyor. Müşterilerini mağazalara çekmek için giderek daha çok teknolojinin nimetlerinden faydalanmak zorundalar.…
Koronavirüs (Covid-19) salgını tüm dünyada tüketicilerin satın alma alışkanlıklarını değiştirmeye devam ediyor. Daha az harcamaya…
Araştırma ve teknoloji şirketi REM People, “Black Friday” alışveriş gününe özel bir araştırma hazırladı. En…