Tüketicilerin yüzde 76'sı "kişiselleştirilmiş marka" tercih ediyor

Tüketicilerin yüzde 76’sı “kişiselleştirilmiş marka” tercih ediyor

RTB House verilerine göre EMEA bölgesinde, Derin Öğrenme teknolojisi perakende sektöründe geçtiğimiz yılın aynı dönemine…

Okula dönüş 2024: Ekonomi zorluyor, genç nesil markalar için kilit rol oynuyor

Okula dönüş 2024: Ekonomi zorluyor, genç nesil markalar için kilit rol oynuyor

Ebeveynler bu yıl okul alışverişine daha az harcamayı planlarken, yüzde 61’i çocuklarının kendilerini daha fazla…

Sosyal medya ve diziler seyahat planlarını yeniden şekillendiriyor

Sosyal medya ve diziler seyahat planlarını yeniden şekillendiriyor

Yaz tatilinin yaklaşmasıyla birlikte seyahat planları da yapılmaya başladı… Birleşmiş Milletler Dünya Turizm Organizasyonu’nun (UNWTO)…

Çerezsiz yeni yıl için geri sayım başladı

Çerezsiz yeni yıl için geri sayım başladı

Google Chrome’da üçüncü taraf tanımlama bilgilerinin 2024 yılının üçüncü çeyreğinde kaldırılması planlanıyor. Çerezsiz gelecekten bahsederken…

Türkiye’de alışveriş tüm Kasım ayına yayılıyor

Türkiye’de alışveriş tüm Kasım ayına yayılıyor

RTB House verilerine göre, sadece Black Friday haftasında değil, kampanyalar tüm Kasım ayına yayılıyor, dönüşüm…

Video Reklamlar ile BIODERMA Yüzde 90 Görüntülenebilirlik Elde Etti

Video reklamlar ile BIODERMA yüzde 90 oranında görüntülenebilirlik elde etti

NAOS, yeni ürünü BIODERMA Sensibio H20 eye için yeni nesil video reklamları kullanarak yüzde 79,15…