Türkiye’nin ikinci el ve e-ticaret platformu sahibinden.com, “Geleceği Sahiplen” yaklaşımı ile yürüttüğü sürdürülebilirlik çalışmaları kapsamında,…
Sahibinden.com ikinci el alışveriş deneyimini anlattığı yeni reklam filmini yayınladı. Birbirleriyle ortak ilgi alanlarını ve deneyimleri paylaşan,…
Yarısı pandeminin gölgesinde yarısı ise normalleşme telaşıyla geçen son bir yıl yaratıcı reklam sektörünü de…
sahibinden.com haziran ayında en çok ilan verilen modelleri ve en çok ilgi çekenleri açıkladı. Veriler…
İkinci el otomobil fiyatlarında uzun süre beklenen düşüş devam ediyor. Epeydir bu fiyat düşüşünü bekleyen…
Tüm dünya ile birlikte Mart ayından itibaren evlerde geçen zamanın artmasıyla birlikte toplumsal hayat da…