Meraklı çalışanların iş hayatındaki kritik zorlukları kolaylıkla yönetebildiğini gören pek çok kuruluş, bu yetkinliği geliştirmenin…
Hiç şüphesiz ki pandemi dönemi hayatlarımızın bütün seyrini değiştirdi. Sektör fark etmeksizin tüketicilerin kazanmış olduğu…
Tüketici beklentilerinin durmaksızın değiştiği artık kabullenilmiş bir olgu. Ancak bu değişim tarihin hiçbir noktasında, tüm…
Derin içgörüsünü yaşamın her alanına yansıtan kadınlar elbette yaptıkları işlerle de fark yaratıyor. Özellikle de…
Sektörün yıllardır gündeminde olan “dijital dönüşüm” 2020’de bir tercihin ötesinde zorunluluk haline geldiğinde dijital kasları…
Bugüne dek görülmemiş bir hızla değişen tüketici beklentilerine yanıt verebilmek için tüm süreçlerini gözden geçiren…
2010’ların geride kaldığı, 2020’lere dair bakış açısının da büyük ölçüde pandemi gündemi tarafından şekillendirildiği bir…
“Müşteri deneyimi” lügatımıza gireli hayli uzun zaman oldu. Ancak içinde bulunduğumuz günlerde tüketiciler için gitgide…
Akbank Katkılarıyla Trend Blenders üçlemesinin son buluşması bugün saat 16:00’da gerçekleşecek. Sanal etkinlik Marketing Türkiye…
Akbank Katkılarıyla Trend Blenders üçlemesinin son buluşması 17 Eylül saat 16:00’da gerçekleşecek. Sanal etkinlik Marketing…
Nielsen’de ilk defa bir Türk kadınına küresel sorumluluk: Didem Şekerel Erdoğan Dünyanın önde gelen araştırma…