Tüketicisinden üreticisine, işvereninden çalışanına enflasyonla mücadele ettiğimiz bir yılı geride bırakıyoruz. Marketing Türkiye adına Sia…
Yemek sipariş ettiğimizde sipariş bize ulaşana kadar yaşadığımız deneyim ne kadar önemliyse yemeğin nasıl göründüğü…
Enflasyonun ilk dönemlerinde fiyat algısını kaybeden tüketici “artık ne pahalı ne ucuz anlayamıyorum” diye yakınıyordu.…
Ekonomik dengelerin değiştiği, iş dünyasında rekabetin günbegün arttığı bir dönemde en çok merak uyandıran kitlelerden…
Pek çokları “beyaz yakalı olmak artık çekici değil, beyaz yakalılar güç kaybediyor, beyaz yakalılar mutsuz”…
Z’ler ve X’ler arasında uzun süredir bir uzlaşmazlık hali var… Y’ler de arada kalıyor gibi…
Ne zaman gençlere yönelik bir sohbet konusu açılsa “Z’ler bilmez ama…” diye başlayan cümleler dökülüyor…
Marketing Türkiye için Sia Insight tarafından gerçekleştirilen “İyi Yaşam Araştırması”na göre tüketicilerin yüzde 76’sı “Sağlıklı…
Belirsizliğin hüküm sürdüğü, “ne olacak” sorusunun farklı formatlarda aklımızın bir köşesinden eksik olmadığı bir yılı…
Vegan pazar tüm dünyada hızla büyürken hayatımıza ve raflara da yeni ürünler eklenmeye devam ediyor.…
Yapay zeka, çağımızın en devrimci teknolojilerinden birisi olarak, her geçen gün farklı sektörlerde sürekli yenilikler…
Türkiye toplumu olarak son beş yıldır toplumsal ruh halimizi derinden etkileyen bir dizi travmaya karşı…