Pandemiyle birlikte tetiklenen ve hayatın her noktasını kapsayan değişim rüzgarı elbette pazarlama evreninde de karşılık…
İçinde bulunduğumuz günlerde tüm dünyada markalar logolarını ve ambalajlarını yeniden tasarlıyor. Otomotiv devlerinden fastfood zincirlerine,…
Tüketici etkileşimini arttırmanın en etkili yollarından biri yaratım süreçlerine onları da dahil etmek ve hatta…
Tasarım farkındalığını artırmak ve nitelikli tasarımın üretilmesine zemin hazırlamak için farklı alanlarda çalışmalar yürüten Türkiye…
2020’de markalar, tasarımcılar ve hatta genel olarak dünya sayısız zorlukla karşılaştı. Tüm bu zorluklar küresel…
Koç Holding, kurumsal web sitesi koc.com.tr’yi, topluluğun dünya meselelerine bakış açısı ve global duruşu ışığında yeniledi.…
2020 senesi geride kalırken pandemi ile birlikte inanılmaz bir ivme kazanan dijital dönüşüm, işletmelere kendi…
Salgınla birlikte sağlık sektörünün yetileri, sosyal anlamı ve kapsamı genişlemeye başladı. Bu gelişmeyle birlikte markalar…
Covid-19 ile birlikte hayatımıza giren maskeler artık hayatımızın ayrılmaz bir parçası. Öncelikli amacı virüse karşı…
Geçmiş bize gösteriyor ki insanlık için felaket niteliği taşıyan dönemler kendisi ardından yeni sanat akımlarını…