Marketing Türkiye için Tasarist tarafından gerçekleştirilen “Rafın Şampiyonları” araştırmasında, 4 farklı cips markasının ambalaj tasarım…
Markalar, hedef kitlelerine uyum sağlama çabası ve teknolojinin her geçen gün gelişmesi nedeniyle ambalaj tasarımında…
Tüketim kültürünün en aktif nesli olan Z kuşağı, özgün, yenilikçi ve kaliteli markaları önemsiyor. Ad…
Markalar ile ortak değerlerde buluşmayı talep eden günümüz tüketicisi, duygularına hitap eden, ilgi çekici ve…
Marketing Türkiye için Tasarist tarafından gerçekleştirilen “Rafın Şampiyonları” araştırmasında, 4 farklı sos markasının markasının ambalaj…
Tüketici sadakatinin kritik seviyelere düştüğü günümüzde markalar pek çok başlıkta performansını geliştirmek zorunda. Bunlardan biri…