İnternet üzerinden yapılan alışverişlerde şeffaflığı artırmayı ve tüketici haklarını korumayı amaçlayan “Uzaktan İletişim Araçları Yoluyla…
Bir süredir sektörde sayıları hızla artan “ödül törenleri” hem sektörün hem de kamuoyunun gündemindeydi. Metodolojisi…
Ticaret Bakanlığı; 1 Ocak itibarıyla internet alışverişlerinde, bazı ürünler için cayma hakkının kaldırıldığı iddialarını yalanladı:…
Tüketiciyi yanıltan reklam ve ticari uygulamalara 2025 yılında uygulanacak cezalar belli oldu. 20 Aralık 2024…
Reklamlar, tüketiciyi bilgilendirmenin ötesinde, onların karar verme süreçlerini etkileyen güçlü bir araç. Ancak bu gücün…
Hedefli reklamcılık ve yanıltıcı ticari uygulamaların yaygınlaşmasıyla birlikte, kişisel verilerin korunması çok daha büyük bir…
Ticaret Bakanlığı 2024 yılının ilk yarısında e-ticaret alanında faaliyet gösteren 40 firma için 230 milyon…
Züber’in “Gerçek Atıştırmalık” söylemiyle yayınladığı reklam filminin Ticaret Bakanlığı’na bağlı olan Reklam Kurulu tarafından Ülker’in…
Tüm global araştırmalar tüketicinin influencer’lara olan güveninin ne kadar yüksek olduğundan ve influencer marketing’in markalar…
Ticaret Bakanlığı ilk kez gündemine yapay zeka ile oluşturulan reklamları aldı… Ticaret Bakanlığı’nın X üzerinden…
Sosyal medya platformlarında reklam en sık karşımıza çıkan unsurlar arasında yer alıyor. Influencerlar gün boyu…
Ticaret Bakanlığı’nın perakende sektörüne ilişkin yeni yasa tasarısı zincir marketlerde sigara, elektronik ürünler ve cep…