Yılın son çeyreği, markalar için görünürlük ve satışları artırmak adına kritik bir dönem. Hepsiburada, bu…
Türkiye’deki ekonomik değişim göz önüne alındığında son dönemde tüketicilerin özellikle temel ihtiyaç ve isteklerini karşılamak…
Ekonomik kriz derinleşip enflasyonla mücadele arttıkça tüketicilerin davranışlarının dönüşümü de elbette kaçınılmaz oluyor. Gelinen son…
“Very demure, very mindful” ifadeleri, sosyal medyada viral olan bir ifadenin, yaratıcısını ne kadar hızlı…
Renkli filtreler, eğlenceli danslar ve viral trendler… TikTok’un renkli ve eğlenceli dünyası son zamanlarda markalar…
Günümüzde markalar için mesajların doğrudan verilmesi ya da sadece marka bilinirliğinin yüksek olması artık yeterli…
Susam yağı, sarımsak, pirinç sirkesi ve acı biber yağı kullanarak lezzetlendirilen ince rendelenmiş salatalıkla yapılan…
We are social verilerine göre TikTok, Türkiye’de en çok vakit geçirilen 2. sosyal medya platformu…
TikTok, şarkıcı Sabrina Carpenter’ın yeni albümü Short n’ Sweet’i kutlamak için uygulama içi bir deneyim…
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri TikTok’un pazarlama dünyasına sunduklarını deneyimlemek ve platformun sarkastik evrenini…
Günbegün dijitalleşme çalışmalarına hız kazandıran bankalar, Z kuşağına ulaşmanın yolunu TikTok’ta buldu. Statista verilerine göre,…