Zamanın ilerisinde kalmak elbette tüm markaların hayali… Yıllara meydan okuyan bir yolculuğunuzun olabilmesi içinse yalnızca…
Son dönemlerde dizi sektörüne psikolojik tahlil odaklı yapımlar ambargo koymuş durumda. Masumlar Apartmanı, Kırmızı Oda,…
McKinsey & Company, her yıl düzenli olarak hazırladığı Global Enerji Perspektifi (GEP) 2021 raporunu yayınladı.…
Gelişen teknoloji ve özellikle 2020’de yeni normalin oluşturduğu şartlar pek çok yeni iş kolunun gelişmesine…
Pandemi dönemi şüphesiz pek çok zorluğun yanı sıra yeni çözüm arayışlarını da beraberinde getirdi. Bu…
Ambalajlar ürünlerin tüketiciye doğru en güçlü davetlerinden birisi. Bu nedenle de özellikle hızlı tüketim ürünleri…
Google, Türkiye’de ve dünyada merakla beklenen yılın arama sonuçlarında öne çıkan trendleri (Google Year in…
Dünyamız kaosa yatkınlığıyla bilinir. Buna rağmen bu kaotik varlığı kendi yaklaşımlarımız ve yapılarımızla şekillendirmeye çalışırız.…
2020 yılı felaketlerle geride kalırken, dijital dünyanın dönüşümü ve gelişimi ise hayret verici oldu! Her…
2020 senesi geride kalırken pandemi ile birlikte inanılmaz bir ivme kazanan dijital dönüşüm, işletmelere kendi…
Özellikle Z kuşağı arasında popüler olan video paylaşım uygulaması TikTok, Türkiye’de de hızla yükseliyor. Gençlerin…