Önümüzdeki on yıl, Z kuşağının olgunlaşıp pek çok sektörü etkilemesiyle şekillenecek. Politikacılardan global marka temsilcilerine…
Geçici avantajlar çağındayız, birini yakalayın! Yöneticilerin de patronların da hayali “sürdürülebilir rekabet avantajına” sahip olmak.…
Google adına KANTAR tarafından yürütülen Smart Shopper araştırması son bir yılda tüketicilerin satın alma davranışlarında…
Google ve The Behavioural Architects ortaklığında gerçekleştirilen araştırma Covid-19’un tüketicilerin satın alma kararları üzerindeki etkisini…
2020 tüketici alışkanlıklarını büyük oranda değiştirdi. Online satış kanalında çok ciddi bir artış meydana geldi…
KPMG, ABD’de bin tüketiciyle yaptığı ankette Covid-19’un günlük yaşam üzerindeki etkisini araştırdı. “Covid-19 Tüketicinin Nabzı”…
COVID-19 yayılır ve işten çıkarmalar devam ederken tüm dünya “Büyük Buhran” senaryoları üzerinde çalışıyor. Baştan…
Criteo, her yıl olduğu gibi 2018’de de Ramazan ayı özelinde bir rapor hazırladı. Hazırladığı raporda,…