Bir yanda dünya devleri; Netflix ve Amazon Prime, diğer yanda başarılı içerikleriyle öne çıkan BluTV,…
Her ne kadar 2021’in ne sürprizler getireceğini bilemesek de 2020’de değişen bazı tüketici davranışları, pazarlama…
“Değişim” ve “dönüşüm” yıllardır dilimizde. Ancak bu sene, modern kültürün en önemli mecralarından olmasına rağmen…
Avivasa Emeklilik için Yaşama Dair Vakfı tarafından hazırlanan “Türkiye’de Yaşlılık Tahayyülleri ve Pratikleri” araştırması Türkiye’nin…
Adressable TV verilerine göre, 11 Mart sonrası reklamveren, sektörüne göre aksiyon aldı. TV kanallarının kuşak…
Yeni nesil televizyon izleme platformu TV+’ın yeni reklam filmi yayına girdi. 2020’de herkes için komediden…
WARC tarafından yapılan yapılan medya planlaması araştırmasına göre başarılı markalar kampanyalarını yürütürken dijital kanalları ve…