Uber, genç müşterilerinin araç çağırma hizmetlerine ulaşmasını ve güvenli bir yolculuk deneyimi yaşamasını hedefleyen yeni…
İş modeli sürücüler üzerine kurulu olan Uber, direksiyonu otonom sistemlere doğru çeviriyor ve insansız teslimata…
Uber Türkiye bugün kullanıcılarına gönderdiği maille ve kendi sosyal medya hesaplarından yaptığı açıklamayla 8 yolcu…
Mayıs 2019’da Uber’in kendi inisiyatifi ile hizmete kapattığı UberXL ürünü nedeniyle ABD’deki Uber şirketine açılan haksız rekabet…
Çalışanlarının aşı karşıtı tutumlarından rahatsız olan kimi markalar Covid-19 aşısını istihdam koşulu olarak sunmaya başladı.…
Tüm dünyada pandemi karşısında verilen aşı seferberliğine markalar da dahil olmaya devam ediyor. Facebook, Google…
Reklamverenler toplumsal cinsiyet eşitliği için toplanıyor! Reklamverenlerin ve sektör paydaşlarının koalisyonu ile toplumsal cinsiyete dayalı…
Kérastase yeni iletişim ajansını seçti Kérastase’ın iletişim danışmanlığını yürütecek ajans, Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı oldu.…
Golin İstanbul, global teknoloji platformu Uber’in Türkiye’deki iletişim danışmanlığı ajansı oldu. Golin İstanbul, teknoloji sektöründeki…
Geleneksel taksi hizmetine alternatif olarak ortaya çıkan Uber‘i Türkiye’de yasaklayan karar 24 Aralık’ta istinaf mahkemesinden döndü. Uber…
Kurumsal, sosyal ve kültürel faaliyetlerimiz online mecra ve platformlara taşındıkça, bu göçün taşıdığı riskler de…
Son ekonomik daralmada şartlara meydan okuyan markaların tümü tüketiciye kazandırırken kazandı ve küresel bir üne…