“Türkiye’de kendi alanında 3 markalı stratejiyle hareket eden tek firmayız. Her bir markamızın ortak amacı,…
Vaillant, ‘‘Yarın için bugünden Vaillant’’ sloganıyla başlattığı reklam kampanyasıyla “Cebinizi ve geleceğinizi korurken, evinizin konforunu…
Vaillant, logosunu yeniledi. Teknolojinin başrolde olduğu günümüz dünyasının beklentilerine uygun olarak dönüştürülen logoda ünlü Vaillant…
Vaillant Türkiye, Green iQ serisine özel olarak hayata geçirdiği “Farkında olmak ayrıcalıktır” dijital iletişim kampanyasıyla…
Dijital ortamdan müşterileriyle hızlı, kolay ve birebir iletişim kurmak isteyen markalar salgın dönemiyle birlikte iyiden…
Vaillant Türkiye, yeni podcast serisini hayata geçirdi. Spotify, Apple Podcast ve Google Podcasts kanalları üzerinden…