Tüketiciler indirim dönemlerinde planlı alışverişe yöneliyor

Tüketiciler indirim dönemlerinde planlı alışverişe yöneliyor

E-ticaretin en yoğun ayı olan Kasım ayı öncesi Hepsiburada, müşterilerin indirimlere olan yaklaşımlarını ve Kasım…

Oyuna katılın: Türkiye'de gamer dünyası araştırması

Oyuna katılın: Türkiye’de gamer dünyası araştırması

Oyun endüstrisi hem küresel çapta hem de Türkiye pazarında hızla büyümeye devam ederken, oyuncu kitlesinin…

14 şubat hediye

Sevgililer Günü hediyesini son dakikaya bırakanlara! Bu araştırma sizin için…

14 Şubat Sevgililer Günü’ne az bir zaman kaldı… Peki, tüketiciler bu özel gün hakkında ne…

Peki biz şimdi neyiz?

Peki, biz şimdi neyiz?

Aşk, insanlık tarihinde tanımı en zor duygulardan biri olarak değerlendirilir. Schopenhauer aşkı bir tuzak, Goethe…

Türkiye'nin sofraları

Türkiye’nin sofralarını hangi markalar süslüyor?

Sofra dendiğinde genellikle akla ilk yemek gelse de sofra dizaynının anı ölümsüz kılma etkisi yadsınamaz.…

Türkiye'nin hayalleri

Türkiye’nin hayalleri

Hayallere dalmanın gerçekliklerle yakından ilişkili olduğu aşikar… Psikiyatrist Jennifer Freed, kurduğumuz hayallerin vücut kimyamızı etkilediğini…

Y kuşağı markaları

Y kuşağını en iyi anlayan markalar

Marketing Türkiye adına VeriNays’ın gerçekleştirdiği araştırmaya göre enflasyonun etkisiyle hem yaşam tarzlarını sadeleştiren hem de…

Y kuşağı orta yaş krizinde

Y kuşağı orta yaş krizinde

Bir süredir ciltlerindeki ilk kırışıklıkla, saçlarındaki ilk beyazla yüzleşiyor Y kuşağı. Pek çoğu 40’a merdiven…

Markaların oyundaki skoru ne?

Markaların oyundaki skoru ne?

Oyun ve oyuncu ekosistemi devasa boyutlara ulaşırken markaların da gamer’ların hem zihnine hem de kalbine…

Markalar daha iyi bir dünya hayalinin neresinde?

Markalar daha iyi bir dünya hayalinin neresinde?

Ülkece zorlu bir süreçten geçiyoruz. Sosyal ve ekonomik şartların üstümüze ağır bir yük olarak bıraktığı…