XSIGHTS Müşteri Deneyimi ve Gizli Müşteri Departmanı’nın yayınladığı rapora göre 2024’ün ikinci yarısında (ilk yarıya…
Yaşamın hızlı temposunda, pratik ve etkili çözümlere yönelik arayış her geçen gün artıyor. Bu ihtiyaca…
Güzellik kavramı pek çokları için farklı tanımlara sahip… Kimine göre akılları başından alan bir şaşaa,…
Dijital çağın etkisiyle televizyon dizileri, izleyicilerle olan etkileşimini sadece ekran üzerinde değil, aynı zamanda toplumsal…
Mevsim normallerinin üzerindeki sıcaklıklarla bunaldığımız bir yazı ardımızda bırakıp sonbaharı kucaklarken gardıroplar birbirinden şık çorap…
Devasa pazarlama bütçeleri, iyi bir deneyim tasarlamak için sarf edilen efor ve marka itibarı için…
Güzel bir Babalar Günü geçirmek için kimi hediye alternatiflerine kimi yeni rotalara kimi ise keyifli…
Babalar Günü’ne doğru adım adım ilerlerken onlara güzel bir gün yaşatmak için araştırmalar başladı. Ancak…
Marketing Türkiye adına Xsights’ın gerçekleştirdiği araştırma kadınların iş hayatında topuklu ayakkabılara veda etmeye başladığına işaret…
Kuşkusuz stili tamamlayan en önemli parçalardan biri ayakkabı… Öyle ki çoğu zaman birinin ayakkabısına bakarak…
Son dönemde pazarlama sektörünün en sıcak konularından biri “Brand purpose…” Zira artık tüketiciler hayatlarına dahil…