Covid-19 pandemisi dünyanın dört bir yanında tüketicilerin satın alma davranışları, neyi nasıl satın aldıkları üzerinde…
Yaz dönemini geride bırakırken artan vaka sayılarıyla birlikte Türkiye yeniden sıkılaşma dönemine girmişti. Yaklaşık 3…
Olan oldu hatta olmakta olan olmaya devam ediyor! On aydır yoksunuz; herkesin yoksunluğu kendisine. Listesi…
Müşterilerin fiziksel alışverişi tercih etme oranı azalsa da, mağazalara karşı sadakati bitmek bilmeyen bir kesim…
2020, hiç kimsenin öngöremediği bir yıl oldu. Ekonomik, politik ve duygusal kaosa yol açan COVID-19;…
Havas Group Hindistan tarafından yürütülen “Anlamlı Markalar 2020” çalışmasının Covid versiyonu bulgularına göre, Covid-19 sonrası…
Inveon, Birleşmiş Milletler Ticaret ve Kalkınma Konferansı (UNCTAD) ve İsviçre E-ticaret ve Dijital Derneği (NetComm…
KPMG tarafından gerçekleştirilen “2020 CEO Araştırması” yayınlandı. Pandemi döneminde CEO’ların bakış açılarındaki değişimi ölçen araştırma…
Sağlık sektörünün global devlerinden Sanofi Türkiye, işe dönüş sürecinde çalışanlarının sağlığını korumak ve onlara güvenli…
COVID-19 nedeniyle bir süredir müşterilerinden uzak kalan restoranlar, perakendeciler, oteller ve diğer işletmeciler, müşterileriyle yeniden…
Tüm dünya ile birlikte Mart ayından itibaren evlerde geçen zamanın artmasıyla birlikte toplumsal hayat da…
Markalar koronavirüs salgınıyla birlikte insanların eve kapanmaları ve uzaktan çalışma sistemleri sonucu oluşan “yeni normal”e…