B2B Marketing & Management Summit için kayıtlar devam ediyor
Marketing Türkiye liderliğinde Kuantum Araştırma ve Deloitte Digital uzmanlığıyla tasarlanan B2B Marketing & Management Summit için kayıtlar devam ediyor. B2B sektörlerdeki yönetim ve pazarlamaya ilişkin güncel gelişmelerin ayrıntılarıyla konuşulacağı zirvenin fiziki buluşması 2 Aralık’ta Hilton İstanbul Bomonti’de gerçekleştirilecek. 10 farklı başlık altında ele alınacak konuların ana teması, “B2B’de Değer Önerisi ve Dayanıklılık (Resilience)” olacak. Türkiye’nin en kapsamlı B2B buluşmasına izleyici olarak katılmak için aşağıdaki kayıt formunu doldurmayı unutmayın…
İlki 2020’nin pandemi koşullarında hibrit yapılan B2B Marketing & Management Summit, pazarlama ve yönetim çalışmalarının yeni trendler ışığında ele alınacağı interaktif bir platform olarak tasarlandı. Marketing Türkiye, Kuantum Araştırma ve Deloitte Digital’ın uzmanlıklarıyla oluşturduğu zirve bu yıl ikinci kez gerçekleştirilecek. “B2B’de Değer Önerisi ve Dayanıklılık (Resilience)” ana teması işlenirken, yönetsel faaliyetleri kapsayan 10 alt başlık içeriğe taşınacak.
Zirvede, Kuantum Araştırma tarafından gerçekleştirilen ve B2B şirketlerin gelecek ekonomik ve sosyal öngörülerini ortaya koyan “B2B Endeks”in üçüncü çeyrek sonuçları da katılımcılarla paylaşılacak.
Kapsamı ve metodolojisiyle bir ilk olan “B2B Endeks” Kuantum Araştırma tarafından çeyrek zamanlı olarak düzenli gerçekleştiriliyor. “B2B Endeks” ekonomik değişimlere, iş dünyasının trendlerine ve giderek her açıdan kabuk değiştiren işletmelere ışık tutacak. “B2B Endeks” ayrıca iş fırsatlarını araştırma verileri üzerinden de ortaya koyacak.
2 Aralık Perşembe günü Hilton İstanbul Bomonti’de gerçekleşecek olan zirve, çalışmalarıyla önde gelen kurum ve isimlerin yol göstericiliğinde ilerlenecek.
B2B Marketing & Management Summit’te neler konuşulacak?
Pandemiyle birlikte tedarik zincirinin zorlandığı hatta zaman zaman kırıldığı günümüz üretim sürecinde B2B faaliyetlerin önemi giderek artıyor. Bu sorunun ortaya konulduğu “B2B Marketing & Management Summit”te çözüme yönelik arayışlar da konuşulacak. “B2B’de Değer Önerisi ve Dayanıklılık (Resilience)” ana temasının ele alınacağı zirvenin alt başlıkları da şöyle:
- B2B’de Değer Önerisi
- Yurt Dışı Açılım
- Tedarik Zincirinde Dayanıklılık
- B2B’nin Kılcalları Bayiler
- Teknoloji ile Yaratılan Değer
- B2B’nin Finansı
- B2B’nin Enerjisi
- Lojistik ile Yaratılan Değer
- Bağlantıdaki Değer
- B2B’de Hizmet Mükemmelliği